петак, 4. јануар 2013.

Setih se ovog...

Motivacija

Dođe momak od 15 godina, kod mene, usred leta,  da mu pomognem oko učenja,jer je trebalo da spremi nekoliko ispita da bi prešao iz škole u drugu školu, koju je odabrao. Na kraju priče, da ga ne bih smarala da dolazi po vrućini, kažem mu da mi mejlom pošalje po pet glavnih motivatora i domotivatora, vezanih za učenje.
- Jel' ti jasno šta treba da napišeš?
- Jeste.
- Ok.
Prolaze dani... nakon sedam dana pozovem majku da pitam gde je klinac, što se ne javlja?
- Jao, otišao je na sportske pripreme, vraća se za sedam dana.
Istog dana, stiže i sms od klinca, najpristojnije me obaveštava kad će doći i da će mi onda pisati.
Prođe tih sedam dana i stiže od njega mejl:
-Stvarno sam mnogo razmišljao i ne mogu da smislim koji su mi to motivatori i demotivatori. Ja imam samo koncentratore i dekoncentratore.

- Ok, pile... napiši ti meni pet koncentratora i pet dekoncentratora.

Нема коментара:

Постави коментар