уторак, 4. фебруар 2014.

Bila jednom jedna Snežana...

Maločas me prijatelj podseti:  
''Sve hoću da te pitam, pa zaboravim. šta bi sa onom ženom, stjuardesom? Kako je ona?''
- Kojom?
''Ma onom ženom, bila je pre jedno godinu i po dve...''

- Uh! Snežana... Ona je umrla prošle godine dok sam bila na putu.. Juna prošle godine. Videla sam je par dana pred put... čula sam da je u Domu, da je imala šlog i otišla sam da je vidim. To je jedini put kad nisam mogla da kontrolišem suze... znaš i sam, otac mi je umirao, a ja sam se šalila s njim, tražila da popijemo jednu za zdravlje... ali ovo, slapovi su mi se slivali.... Pitala sam je 'šta hoćeš da ti donesem iz Španije?' iako sam znala da je neću više videti živu.... ona mi napisa 'ljubav'... jedva smo se raspravile, tražila je, zapravo, ljubav za mene, da se tamo zaljubim...Divna duša. Hvala ti na pitanju...

........
Ljudi moji, kakva je to lutka bila!
........

Нема коментара:

Постави коментар