петак, 9. децембар 2011.

Baš se radujem dve'iljadedvan'estoj!

Zaista se radujem.
Kao što se radujem internetu, mejlovima, društvenim mrežama, fejsbuku, blogovima, jutjubovima - svemu što mi omogućava da za pola sata obiđem svet, saznam kakvog su raspoloženja i gde su neki dragi ljudi, ko je raspoložen, ko nije; prepoznajem ko glumi da jeste, a ko se plaši da kaže da je dobro - da ne urekne. Vidim ko je u poslovnom 'mudu', koga je nahvatala lenjost, ko bi da se druži, koga je obuzela sentimentalnost, ko je usamljen, ko je besan.

*******
Dobila sam i prvu Novogodišnju čestitku - pravu, papirnu!

Zazvonio mi je garavi lepotan u narandžastom prsluku i nije stigao ništa da kaže, već sam pošla po novčanik uz komentar 'e, baš ste me obradovali'... Ne zato što nema ko drugi da mi čestita, ne zato što sam usamljena, što mi je dosadno - s t v a r n o me je obradovao. Često mislim o đubretarima i svim drugima koji obavljaju posao koji ja ne moram - jer postoje oni. I često im u svojim mislima izrazim zahvalnost - a evo, sad su mi dali mogućnost da to uradim i rečima i sitnim delom.

Al' da se vratim na 2012.
Očekuje se porast tj skok svesnosti na Planeti. Očekuje se da se veći broj ljudi, možda čak i svi, osvestimo, probudimo, vidimo jasnije - sebe i svet, da shvatimo međupovezanost, jedinstvo, obrišemo barijere, shvatimo različitosti, načinimo Raj.

I ne znam šta će se desiti i hoće li se desiti.
Kojim će tempom stvari da se menjaju.
Šta ta promena podrazumeva i koliko ću ja morati da se menjam.
Vidim i da mnogi kojima promena na bolje nimalo ne odgovara, lepo zarađuju na pričama o Promeni.
Vidim i da neki prizivaju promenu, očekujući da se drugi promene - a oni su već savršeni.
Vidim da neki namerno poturaju strah.
......
......
Ma nemam pojma.... !

I baš me briga!

Нема коментара:

Постави коментар