петак, 30. октобар 2020.

 DOBAR DAN

Slušam Dareta i Mareta, pitaju se zašto se govori 'dobar dan'? I nastavljaju u svom stilu: ''Šta ti meni 'dobar dan'? Šta ti meni 'zdravo'? Šta ti znaš kakav je meni dan? Šta ti meni pričaš da je dobar dan, valjda vidiš da ništa dobro nema...?''

Volim ih, slušam ih i mnogo, mnogo puta se iz glasa smejem njihovim pričama.

Kao mlada i ja sam se bunila, vrlo slično. Trebalo mi je mnoooogo vremena da shvatim da su Dobro jutro, Dobar dan, Dobro veče - blagoslovi!

Umesto Želim ti dobar i uspešan dan, skraćeno kažemo Dobar dan.
Umesto Želim ti zdravlje i dobar (dug) život kažemo Zdravo živo ili samo Zdravo.

I Doviđenja u sebi sadrži blagoslov - da budemo živi i zdravi i da se ponovo vidimo

Komplimenti su takođe blagoslovi.

Razmislite, kad vam neko iz duše kaže Dobar dan ili Živ bio, ulepša vam dan.

I zašto to ne radimo češće? I iskrenije?

Нема коментара:

Постави коментар