уторак, 1. новембар 2011.

Markiza :)

Slušam o Grofu Drakuli, podsećaju ga se zbog Noći Veštica i pade mi na pamet nešto...

Naime, jedna prijateljica se dugo borila da povrati grofovsku titulu koja se negde u komunističkim vremenima i mešanjima predaka - zaturila. U pitanju je rumunska grofovska porodica sa tradicijom od preko 600 godina.

Ne navodim detalje, jer nisam sigurna da bi ona volela da ja o tome pišem, al ja brbljiva, ne mogu baš da držim jezik za zubima, a ni prste daleko od tastature....

I, tako, kad je procedura konačno završena, kad su dokumenta bila kompletirana, dođe kod mene. U sred razgovora samo ućuta, na po' reči i reče:

''Jao, pa ja tebe mogu da proizvedem u markizu. Potrebno je samo da te predstavim nekom plave krvi i to je sve. I da znaš, to je baš dobra titula za tebe jer nećeš imati nikakvih obaveza, nećeš morati da se angažuješ ni politički niti bilo kako.... Odlično!... Ti si Markiza!''

Eto, samo da znate s kim imate posla..... :)))))

2 коментара:

  1. Oooo, Vaše plemenito gospodstvo, baš mi je drago da to čujem, ali mi je žao što mi niste ranije rekli da Vas mogu naći na ovom mestu :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Hej, MNRS, mene uhvatilo piskaranje po raznim ćoškovima interneta i baš je lepo što si me našla:)
    Dobro zvuči 'Markiza Margos', zar ne?
    :))))

    ОдговориИзбриши