уторак, 29. новембар 2011.

Ponedeljak !

Eh, kad objavim da volim ponedeljak i da je to moj dan, obavezno ga nešto pokvari.
Naljutio me Mali Pas. Opa-sno!
No, proći će i to...
Nego, nisam to htela.

Od jutros želim da napišem mojih TOP 5 izreka, misli, mudrosti.
Jednu sam već iskoristila kao naslov:

Vrati se, dijete, k sebi, dok još imaš kome!

Čini dobro, i dobru se nadaj.

Il' pomozi, il' se skloni!

Nemo' da uzimaš akontaciju na sekiraciju!

Ja kad idEm, idEm da prolAzim!

I jedna, kineska, van konkurencije:

Ne možeš da budeš ako nisi,
i ne možeš da ne budeš ako jesi!

Toliko!
A vaše?

:)

7 коментара:

  1. -- ovih dana ne silazi sa I mesta:
    'Nije život poljem proći!'

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno i jopet: "Ja kad idEm, idEm da prolAzim"... a ondak:
    1. "Bolje biti svoj, nego tuđ!"
    2. "Sve u TVOJE vreme!"
    3. "SADA si u najboljim godinama... u bolje ne ides...lol :)

    ОдговориИзбриши
  3. Doći će i tvojih 5 minuta .... hoće,hoće ,samo niko ne zna KADA ....

    ОдговориИзбриши
  4. 'Doći će i tvojih 5 minuta'

    Ne treba ih čekati - ja ih ne čekam. Treba ih uzeti i koristiti, svaki dan... minimum pet, dok ne ovladamo svim minutima - 1440 dnevno. :)

    ОдговориИзбриши